Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΤΑΕ ΚΓΙΟΝ

Το ΤΑΕΚΓΙΟΝΓΚ είναι η παραδοσιακή κορεατική πολεμική τέχνη
 από τη δυναστεία Joseon με ένα χορό-όπως εμφάνιση σε ορισμένες πτυχές. Το Ταεκγονγκ είναι επίσης συχνά εκρωμαϊσμένο ανεπίσημα ως Taekkyon ή Taekyun.
Αγώνες Taekkyeon ήταν συχνές στα τέλη της Δυναστείας Joseon . Για παράδειγμα , κατά τη διάρκεια της Dano - Festival , ένα τουρνουά που ονομάζεται Gyeollyeon ( 결련 ) διεξήχθη . Οι παίκτες που νίκησε πέντε αντιπάλους διαδοχικά θα μπορούσε να ξεκουραστείτε και να εισέλθει εκ νέου το τουρνουά και πάλι αργότερα.
Taekkyeon είναι τεκμηριωμένη ως ένα ζωντανό πολεμική τέχνη σε ένα βιβλίο 1895 Κορέας αθλήματα και παιχνίδια . 
Στο βιβλίο " Haedong Jukji " από Choe Yeong - nyeon ( 최영 년 , Hanja :崔永 年) από το 1921 , η ΧΕΝ - γραφή托 肩χρησιμοποιείται για να αντιπροσωπεύσει " Tak - gyeon " . Η μετάφραση του托 肩είναι "push - ώμο " . Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η μετάφραση της Taekkyon είναι "σπρώξει τον ώμο " , γιατί ΧΕΝ είναι απλώς ένας τρόπος για να γράψει φωνητικά καθαρό Κορέας λέξεις με κινεζικούς χαρακτήρες . Ταυτόχρονα , όλες οι τεχνικές βραχίονα taekkyeon δημιουργείται από την κίνηση του ώμου αφενός, κτυπώντας το σύνολο βραχίονα έξω. Όταν αγωνίζονται , υπάρχουν πολλοί τρόποι Taekkyeon σπρώχνει και τραβά έναν αντίπαλο από τους ώμους . Έτσι, η μετάφραση της ΧΕΝ γραφής δεν είναι εντελώς εσφαλμένη . Επίσης, σε αυτό το βιβλίο , υπάρχει ένα ποίημα και μια μη -φανταστικό κείμενο για Taekkyon , αποκαλώντας στιχουργικά " φέρουν τεχνική πόδι" ( bi - ΓΑΚ - sul , 비각 술 ,飞脚 术) . 
Tο ταεκγιονγκ επίσης απεικονίζεται στην εικόνα " Dae Kwae Do" ( Hangeul 대 쾌도 , Hanja大 快 图) που ζωγράφισε γύρω στο 1850 από Hyesan Yu Suk ( Hangeul 유숙 , Hanja刘淑) . Δείχνει Ssireum πάνω και Taekkyeon παρακάτω . Και οι δύο μαχητικά αθλήματα ήταν συχνά γίνεται μαζί στο φεστιβάλ, ώστε Hyesan ζωγράφισε μια ζωντανή σκηνή με ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά επίπεδα . Το δικαίωμα αναπαραγωγής Taekkyon φοράει ένα παλτό που ονομάζεται " Dopo » και συνδέει τα ρούχα τους έτσι ώστε να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης . Μια Dopo φορούσαν μόνο από τους μελετητές ( Seonbi , 선비 ) . Οι στρατιώτες βλέποντας τα παιχνίδια , καθώς και απλοί άνθρωποι ( Sangmin , 상민 ), η οποία μπορεί να προσδιοριστεί από τα ρούχα τους ( λευκό hanbok ) και τη συμπεριφορά . Για παράδειγμα , ένα από τα χαμηλότερα άνδρες τάξη στα αριστερά γύρισε μέχρι τα πόδια του παντελονιού του , το οποίο δεν θεωρήθηκε καλούς τρόπους από τις ανώτερες τάξεις .
Tο ταεκγιονγκ πήρε ένα σοβαρό πλήγμα όταν Νεο- Κομφουκιανισμός αυξήθηκε σε δημοτικότητα , και στη συνέχεια η ιαπωνική κατοχή σχεδόν έκανε η τέχνη εξαφανιστεί . Tο ταεκγιονκ έχει απολαύσει μια αναβίωση στις δεκαετίες μετά το τέλος της ιαπωνικής αποικιακής περιόδου το 1945 . Η τελευταία Δάσκαλος Taekkyeon από την Joseon δυναστεία , Τραγούδι Duk - Ki , διατήρησε την ενασχόλησή του με την τέχνη σε όλη την ιαπωνική κατοχή και στη συνέχεια που τους σπόρους για την αναγέννηση των τεχνών » . Το στυλ που ασκείται κλήθηκε Widae (υψηλής χωριό) . Την 1η Ιουνίου 1983, taekkyeon δόθηκε η ταξινόμηση ως Σημαντική Άυλης Πολιτιστικής Νο Asset 76 " από την κυβέρνηση της Κορέας ( 중요 무형 문화재 제 76 호 ) . Είναι η μόνη κορεατική πολεμική τέχνη που έχει έναν τέτοιο χαρακτηρισμό .
Το Νοέμβριο του 2011 , Tο ταεκγιονγκ είχε αναγνωριστεί από την UNESCO και διατίθενται στην Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της , που τιμήθηκε ως η πρώτη πολεμική τέχνη στον κατάλογο της UNESCO .Tο ταεκγιονγκ περιέχει πολλά είδη των τεχνικών , συμπεριλαμβανομένης τεχνικές χεριών και ποδιών , καθώς και τις κοινές κλειδαριές , ρίχνει και αποτσίγαρα κεφάλι . Το σύνολο του σώματος χρησιμοποιείται σε κάθε κίνηση. Taekkyeon διδάσκει μια μεγάλη ποικιλία από κλωτσιές , ιδιαίτερα χαμηλά λακτίσματα , τα γόνατα , τα άλματα. Τα βασικά βήματα είναι γεωμετρικά και τον πυρήνα όλων των προηγμένων κινήματος . Όλες οι κινήσεις είναι φυσικά στο ανθρώπινο σώμα .
Οι κινήσεις της Taekkyon είναι ρευστά με τους επαγγελματίες συνεχώς σε κίνηση . Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του είναι η κίνηση που ονομάζεται gumsil ή ogeum Jil : Είναι μια διαρκής λύγισμα και το τέντωμα των γονάτων του, δίνοντας την τέχνη του χορού - όπως εμφάνιση . Η κίνηση αυτή χρησιμοποιείται επίσης στην Κορέα μάσκα χορού Talchum , έτσι και οι δύο τέχνες είναι παρόμοια με έναν τρόπο . Taekkeyon δεν κάνει χρήση των απότομων κινήσεων του γόνατος . Οι αρχές και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την επέκταση το λάκτισμα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στη χάρη και την ευθυγράμμιση για τη δύναμη σε ολόκληρο το σώμα , όπως και με τις κινήσεις του βραχίονα .
Στον ανταγωνισμό , οι παίκτες πρέπει να χρησιμοποιήσουν ένα πόδι έργο που ονομάζεται pumbalkki ( 품 밟기 ), η οποία μοιάζει με ένα χορό . Η έννοια του pumbalkki είναι « να εντείνει την pum " . Pum αναφέρεται στην τριγωνική εμφάνιση του Hanja品, όπως pumbalkki έχει τριγωνική μορφή , καθώς και. Η pum Hanja σημαίνει "επίπεδο" ή "εμπορεύματα" , αλλά χρησιμοποιείται μόνο λόγω του σχήματός του , όχι επειδή του το νόημά της .
Δεν υπάρχουν έντυπα που ούτε ένα σταθερό πρόγραμμα σπουδών στο παραδοσιακό σύστημα . Masters μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους εξατομικευμένο σύστημα για τη διδασκαλία των βασικών τεχνικών .
Taekkyeon χρησιμοποιεί πολύ υψηλή, μεσαία και χαμηλά λακτίσματα . Σαρώνει με ευθεία προς τα εμπρός χαμηλά λακτίσματα με το μπροστινό μέρος του ποδιού και η φτέρνα και ρέει όπως ημισελήνου υψηλά λακτίσματα . Υπάρχουν πολλές κλωτσιές που κινούνται το πόδι προς τα έξω από τη μέση, η οποία ονομάζεται gyeot chagi , και προς το εσωτερικό από το εξωτερικό χρησιμοποιώντας την πλευρά των τακούνια και την πλευρά των ποδιών. Η τεχνική χρησιμοποιεί επίσης τα τεχνάσματα , όπως εσωτερικό ταξίδια , τοίχο - jumping , ψεύτικο - outs , tempo , και slide- αναβάθμιση . Η τέχνη είναι σαν ένα χορό στην οποία ο μαχητής αλλάζει συνεχώς στάση από αριστερά προς τα δεξιά με την ενίσχυση προς τα εμπρός και προς τα πίσω με τα χέρια και είναι έτοιμα για τη φύλαξη , ανάμειξη κινήσεις του βραχίονα με το πόδι .
Όταν το ταεκγιονγκ ασκείται σε ανταγωνισμό , χρησιμοποιεί ένα περιορισμένο υποσύνολο των τεχνικών , με έμφαση στην πάλη και κλοτσιές μόνο . Οι βαθμοί κερδίζονται με τη ρίψη ( ή αποσύνδεσης ) τον αντίπαλο στο έδαφος , ωθώντας τον έξω από το δακτύλιο , ή κλωτσώντας τον στο κεφάλι . Δεν υπάρχουν απεργίες χεριών ή headbutts , και σκόπιμα τραυματισμό του αντιπάλου σας απαγορεύεται . Οι κλωτσιές στο κεφάλι είναι συχνά αρκετά απότομη , αλλά συνήθως δεν είναι πλήρη ισχύ , και οι μαχητές δεν μπορεί να επιχειρήσει να φορούν τον αντίπαλο κάτω με χτυπήματα σώμα , όπως στη δυτική πυγμαχία ή Muay Ταϊλανδός . Οι αγώνες μερικές φορές αποφασίστηκε από την καλύτερη από τις τρεις πτώσεις , ο πρώτος μαχητής για να σκοράρει δύο πόντους κερδίζει . Ωστόσο , οι διαφορετικές σύγχρονες ενώσεις απασχολούν ελαφρώς διαφορετικούς κανόνες . Για ένα ανεκπαίδευτο μάτι , οι αγώνες είναι επιφυλακτικοί , αλλά συναρπαστική υποθέσεις . Ο κύκλος διαγωνιζόμενοι κάθε άλλη περίσκεψη , αλλάζοντας footwork τους χρησιμοποιούν συνεχώς pumbalkki και feinting με χαμηλά λακτίσματα , πριν από την έκρηξη σε μια καταιγιστική δράση που θα μπορούσε να αφήσει ένα μαχητικό επίπεδη / πλάτη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου